יש לך שאלה? צור קשר על ידי הודעה ונחזור בהקדם

שאלות ותשובות נבחרות

אופן הגשת בקשה להפעלת אחריות במסגרת תקופת האחריות תעשה באופנים הבאים:
1. בדואר אלקטרוני לכתובת info.modecom.il[email protected]
2. בהודעה בעל פה שניתן למסור בטלפון 050-2052225.
3. הודעה בכתב באמצעות מילוי טופס בעמוד זה.

יש לעיין בטופס מדיניות ונהלים לשירות במסגרת האחריות.

זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981 (להלן: "החוק") הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר מבניהם. זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק יש למסור הודעת ביטול לחברה באחת מהדרכים הבאות, הודעה בכתב באמצעות מילוי טופס ביטול עסקה תחייב בכל אחת מהאפשרויות:

1. בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected]
2. בהודעה בעל פה שניתן למסור בטלפון 050-2052225
3. הודעה בכתב באמצעות מילוי טופס ביטול עסקה.

בהחלט, יש לנו הצעות עסקיות משתלמות ומגוונות לעסקים ולארגונים.

לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר לעסקים וארגונים יש לפנות ליאיר מהחטיבה העסקית במייל [email protected] או בטלפון 050-2052225 או בטופס יצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

בהחלט, יש לנו הצעות עסקיות משתלמות ומגוונות לחברות הייטק, סטארטאפים ולארגונים בכל הגדלים.


לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר משתלמות יש לפנות ליאיר מהחטיבה העסקית במייל [email protected] או בטלפון 050-2052225 או בטופס צור קשר ונחזור אלכם בהקדם האפשרי.

 

ניתן להזמין מוצרים שאזלו מהמלאי בהזמנה טלפונית בלבד. לאחר ההזמנה נציג ממחלקת שירות הלקוחות יחזור אלכם ויעדכן אתכם בזמני הגעה משוערים של המוצר. במידה וזמני ההגעה שיסופקו יותאמו לצרכים שלכם ההזמנה תשולם לאחר תשלום מלא.